сряда, януари 06, 2010

Богатейший в мире

Мне не важно,что покупают с бумагой
все это лживо
 
Posted by Picasa
В моей царстве я государ
Ты - мой жизнь,
мой мир;Ты - часть меня
 
Posted by Picasa
Не имею ничто свое,а имею все
Когда ты смеешься,ты делаешь меня богатейший в мире

Art MySpace Comment
Пак сум без пари,
без денар,во стари патики,
со џебови празни,
Собирам сни по улици.
Се смееш ти (ти се смееш)
И ме правиш мене најбогат на свет.

Кога сум со тебе
ти си дел од мене,
немам ништо свое,
сепак имам се.
Кога сум со тебе,
кога ми се смееш,
ти ме правиш мене најбогат на свет.

И не ми е важно (мене не)
со хартија што се купува.
Се друго е лажно,
во моето царство јас сум цар.
Се смееш пак (ти се смееш),
и ме правиш мене најбогат на свет.

Мислев баш пред некој ден,
немам никаков проблем.
Ти си мојот живот,мојот свет.
И да не се лажеме,
Ти верував повеќе,
Мене ништо друго важно не ми е.

Vlatko Ilievski - Najbogat na svet

Няма коментари: