четвъртък, юни 18, 2009

Я с тобой

Эта одна песня ,котороя выполняет Ивана.

Знам трябва да тръгваш,
знам че те боли.
Аз може да плача,
но ти се уисмихни
Друг свят те очаква, други пътища..
Не няма раздяла казва се съдба.

Аз съм с теб
Аз съм с теб, част от мен си ти.
Близо ще ме чувстваш където и да си.
И към дъното да тръгнеш дори,
ще съм с тебе чуваш ли..
и лицето твое над водата ще държа,
за да не потънеш никога..
Дори живота да те промени..
ще те ОБИЧАМ чуваш ли..
И каквото мога и немога ще ти дам,
няма НИКОГА да те предам!!!

Чуй даже да паднеш,
ще ти дам ръка.
И рани да имаш,
ще им спра кръвта
Не, неискам да плачеш я се усмихни..
дай да те прегърна .. а сега върви..
......
Я знаю - тебе надо идти
знаю будет больно
Я плакать могу ,но ты улыбнись
Тебе ожидает мир,другие дороги
Нет растования - называется это судьба.


Няма коментари: