понеделник, юни 29, 2009

Галена - Молитва

музика Роза Атанасова
текст Роза Атанасова
аранжимент Светослав Лобошки

Боже дай ми ти
верни приятели добри.
Че в живота всичко,
става с(ъс) приятели,
те ще те подкрепят в трудни дни,
боже дай ми ти,
дай ми и душмани зли
Че без тях ще ми е скучно,
и ще сме сами,
само нека да ги знаем ний,
боже ти пази от другари лицемерни.
Щом били са те до тебе след това боли,
че преда ли са мечтите ти,
Припев:
Нека не изгубя боже твоя благослов,
нека съм достойна аз за твоята любов(2)
.......
Господи, дай мне лучшие друзья
все в жизни случается с хорошими друзьями
они будут оказывать поддержку в трудные дни
Господи ,дай мне враги злые
Без них мне будет скучно и одиноко
Просто дай мне их знать.
Господи, защити меня от товарищей лицемеры
Мне будет больно когда они станут предателям
Моих мечтах
Пусть не теряю твое благословение
Пусть будь достойна твоей любви.

Няма коментари: