сряда, юли 01, 2009

Grafa - Искам те.Желаю тебе

Безумно искам те,
Умирам и се раждам в теб.
Очите ти по-сини от море
Обръщат всичко в мен.
Копнея да те имам сега,
да шепнем тайни в нощта.
Не искам нищо друго от света
Да си сгушена в мен,аз отдавна чаках те...

Припев:
Безумно искам те в този миг.
Толкова по-силно искам те и от преди.
Да можем времето да спрем за теб и мен...

Безумно искам те,
Умирам и се раждам в теб.
Сиянието на самото ти лице
Изгаря всичко в мен.
Най-малките неща почуствани
Живеят в думи неизказани,
Когато само тихо мълчим
И ти си сгушена в мен,аз отдавна чаках те..
.....

Желаю тебе безумно
умираю и рождаюсь вновь в тебе
Сияние твоего лица
сгоряет все в меня
Самые маленькие вещи почувствованы
живут в словах невысказанны,
Когда тихо молчим
И ты прижимаешся ко мне,я давно ждал тебе...

Желаю тебе безумно
сильнее чем ранше
если можно время остановится только для тебя и меня

.......
I want you so madly
Die and reborn in you.
Your eyes more blue than a sea
invert everything in me.
I long to have you now
to whisper secrets in the night
I don't want nothing from the world
just you to be huddled in me, I've been waiting for you so long...

Chorus:
I want you so madly in this moment.
Much more than before.
Wish we could stop the time for you and me...

I want you so madly
Die and reborn in you.
Radiance with a face of an angel
Burn everything in me
The smallest things felt
live in unsaid word,
When we are just so quiet ...
And you are huddled in me, I've been waiting for you so long...

darkness Кети Станкова

.......

Няма коментари: