вторник, юли 28, 2009

CIRA – FENOMENALNO

После этой песни могу только сказать - все балканские люди просто феноменальные

Celu proslu noc nisam trenuo
odavno se nisam tako ubio
ko me ter'o tamo,gde sam skrenuo
zar zbog zena tako mlad sam senuo
U kafani tresti neka muzika
drustvo jedva ceka da svratim i ja
ulazim i vidim,a ima i sta
tu na sanku plese mala garava

Ref.2x
Feno-meno-menalno
osecam se
feno-meno-menalno
tura za sve
Feno-meno-menalno
igras mi ti
feno-meno-menalno
samo nastavi

Celu proslu noc nisam trenuo
odavno se nisam tako ubio
ko me ter'o tamo,gde sam skrenuo
zar zbog zena tako mlad sam senuo
U kafani svi su mrtvi pijani
a kako i ne bi,kad im igras ti
okice ti sjaje,pogled obara
sad ce cika doktor da te pregleda

Ref.

Jedan na jedan, garo garava
u dva do dva pijan sam ti ja
jedan na jedan, garo garava
u tri do tri svi su pijani

Няма коментари: